HIKING ŠTRBSKÉ PLESO

August 7, 2017

Hory milujem a kto ma pozná dlhšie vie, že som na horách v zime trávila veľa času snowboardovaním 🏂 Vždy som mala v pláne ísť do hor cez leto, ale klasika ten čas... Moji rodičia išli na predĺžený víkend na Štrbské pleso, kde bol aj koncert Lúčnice, ktorý vraj bol neskutočný! Navrhli mi, nech prídem na víkend za nimi, že príde aj sestra so švagrom. Potrebovala som vypnúť a dobiť energiu, takže mi to padlo vhod! Fáfisko bol pracovne na MOTO GP, tak som sa pobalčo a začala plánovať cestu. Z môjho plánovaného varenia na cestu nič nebolo a bola som rada, že som stihla vôbec vlak. Poceste som stihla aspoň @delmart.cz, kde som si nakúpila samé mňamky na cestu (#bezjedlaaninakrok😅) Inak super výber hotových snackov, doporučujem! Absolútne top je, že z Prahy jazdí Regio Jet rovno do Štrby a lístok stál približne 450kč, úplná krása! Hlavne klobúk dole pred ich servisom 👌🏼 Docestovala som k večeru a rodičia ma privítali na apartmáne Oliver, kde mi otvárajú dvere od fitka, ktoré patrí k nášmu apartmánu, YES tento trip začína byť hodne v tope! #prepatagaba. Bola som taká zničená z cesty, že som rovno išla spať 💤.

DAY 1

Ráno som si dala menší workout 💪🏼, rozhriala si nožky a išla s mamčiči na turistiku. Išli sme zubačkou do Starého Smokovca a odtiaľ lanovkou na Hrebienok. Bolo neskutočne nádherné počasie a zároveň aj veľa ľudí. Vydali sme sa spoločne ku vodopádom Studený potok a Rainerovu chatu trošku iným smerom a vyhli sa tak masívnemu davu. Bola som z mamči prekvapená ako sa popasovala s terénom a dali si trošku turistiky po horskom teréne, na ktorý nie je vôbec zvyknutá! Klobúk dole maminka 💕

Na hotel sme prišli celkom unavené a mali sme veľký hlad. Druhá polka rodiny na nás čakala v kolibe Patria, kde sme si dali klasiku HALUŠKY, vychutnali si muzikantov a rodinnú pohodičku. Boli sme všetci unavení, takže sme hneď po jedle zalahli a ja sa tešila na druhý deň, kedy som vyzvala samú seba na výšľap. Potrebovala som si vyčistiť hlavu a preto som sa vybrala sama do terénu. Zároveň to bol môj prvý výšlap a bola som na seba neskutočne hrdá, že som to vyhecovala! 😂💪🏼

Plán bol Solisko, Furktovská dolina a vodopád Skok

DAY 2

Skoro ráno som vyštartovala a užívala si to ticho bez turistov. Kochala som sa prírodou a nechápala som, prečo som to nevyhecovala skôr! Ďakujem @michalholaza, že si ma opäť inšpiroval! Najprv ma Miško motivoval k fitnessu a teraz k turistike. Na jeho instáči som sa dosť inšpirovala a začala plánovať Tatry, len som sa nevedela stále dokopať, takže druhé ďakujem patrí maminke! No, ale teraz späť k mojej túre 🚶🏼.Keď som vyšla prvý kopec na Solisko, tak hneď som si zamierila na rannú kávičku ku CHATE POD SOLISKOM a uvažovala, ako sa dostanem k vodopádu Skok. Radčej som sa spýtala, pretože som nevidela ukazovateľ a čašník mi hovorí, nó to sa dostanete len cez Bystrú Lávku, takže to musíte cele obísť z druhej strany. UFF! Tak sa hecujem, beriem zásobu vod, redbul, a vyrážam 🤘🏼 (PS: pre niekoho to môže byť easy, ale ja som nikdy nič podobného nezažila, takže dobre ja 😂) Terén začal byť viac zaujímavý a stále som sa nevedela vynadívať. Odpadla únava a bola som úplne v 7 nebi. Inak bolo tak 40°C, takže som ešte aj mega spálená 🐷.  Po ceste som stretla pána so synom a dala sa do reči, aby o mne vedeli, že idem sama hore na Bystrú lávku (istota je istota). Keď som začala loziť po kameňoch a videla tu neskutočnú dialku a výšku, ktorú som ušla a ešte, ktorá ma čakala, tak padá ďalšie uff. Dávam relax, dobre fotím sa a svačinkujem 📸 🍽. JA & HORY & TICHO. Nedá sa to ani opísať, každému kto ešte nebol, určite chodťe do hor a užiť si ich čaro! Tí, čo chodievate často, tak rešpekt.

HORY SÚ MOCNÉ

Konečne vidím svoj cieľ, spičku, na ktorú som sa zameriavala takmer 4 hodiny šlapania! SOM TU ! YES! WOW! 15KM DONE! Tešíte sa ešte tak 10 minút a potom len také to, mmm sakriš, ešte cesta dole! A doprdele 😂 Určite doporučujem na výšlap pevnú obuv, nie tenisky #buchta. Cesta dole bola horšia, po hodine ma začali bolieť brutálne kolená, ale musím chvátať ďalej. Ešte ma čakal vodopád SKOK, na ktorý som sa veľmi tešila. Som tu, WOW! Len som bola taká unavená, že som sa pozrela, odfotila, umyla tvár a pokračovala dole za rodičmi a tešila sa na pizzu a nejakú sladkú tečku. Odmena musí byť! Nečakala som, že budem vyše 7hodín v teréne. 😅 Už keď som vedela, že mám posledných 30minút čistej chôdze, tak som zrýchlila a popravde, keď som uvidela mamču, otočila sa za seba a videla tú dialku, kde som to vlastne bola, tak som bola tak strašne happy, že som to dala! No druhá vec bola brutálna bolesť nôh... Načo som sa zmohla po takej túre bol len fitness (kecám😂) veterník v kaviarni Oliver a išla sa vyrelaxovať do vane. Pizzu si nechám na iný deň, bola som rada, že sa vôbec hýbem! 😅

Môj prvý výšlap, 27km, odpálené nohy, ale ten pocit je neopísateľný!

Díky maminka, že som bola s vami na top dovči. Veľmi som si to užila a zároveň som prekonala samú seba! Už plánujem s Miškou (@mikaelano) našu spoločnú túru a vybrali sme si Taliansko, Dolomity. Určite bude report z nášho girls campingu. STAY TUNED 💃🏼

YOUR ONLY LIMIT IS YOU

FURKTOVSKÁ DOLINA

VODOPÁD SKOK

JE TO TAM! 💪🏼

Vaše SEXY KECKY

SEXY KECKY JE BLOG O ZDRAVOM ŽIVOTNOM ŠTÝLE A VÁŠNI, KTOREJ SOM PREPADLA POČAS SVOJEJ PREMENY ZA SEXY TELOM